Friday, April 28, 2006

Amateur seeker

It's official.
I am now looking for a new job...
It's really a pity I have to leave what I have right now. Kung kelan pa naman natututunan ko nang mahalin ang trabaho ko (meaning, I don't have to ask around anymore regarding processes). Kung kelan pa naman I’ve found a community that I’m beginning to love. Kaya lang, I can't take the insults and the power trippings anymore.

I am targeting this one very special position... please pray for me.

Hay… I’ve laid out my plans to Him. But it seems that He wants to make some revisions. Ok lang naman with me. I just hope that in the process, He is tightly hugging/embracing me. Para naman me cushion, if ever I fall…

~~~

Anyway, on a totally different topic…
Hindi ko na matiis, kakanta muna ulit ako ng… :)

Dadaanin sa Panalangin
Jimmy Bondoc

Tila ba dapat huwag ng umasa pa
At tila ba dapat nang kalimutan ka
Mabigat ang kalaban sa pag-ibig mo
At tila ba kailangang mapansin mo pa ako

Dahil kasama nga sa buhay natin ang mabigo
Kaya ano mang pasya'y gagalangin ko
Ituturing bahagi na ng paglago
Ngunit hangga't di naririnig sayong mga labing ako'y bigo

Ikaw ay dadaanin sa panalangin
Dadaanin hanggang maawa ka sa'kin
Dadaanin sa panalangin

*sigh*

No comments: